Väike tulemuslik kokkuvõte “My needs”-ile.


Tähendab, lugu on selline, et ma sain lõpuks ikkagi selle, mida ma ei saanud. Ei hakka siin igaühele seletama, mis see oli, mis ma tahtsin ning arvasin, et ei saa, kuid nüüd te siis teate, et sain. 

See blogi teeb imesid vist – või ei tea kah. 
Üks parim sõbranna, keda ma siin taga igatsesin, tuli ja kadus jälle. Ta mees sai vist teada, et me suhtleme jälle, sest ta ei reageeri mu kirjetele jälle. Ja ta mees üritab takistada meievahelist suhtlust, niiet… Ei oskagi midagi ette võtta. Natuke kurb on see kõik, muidugi.

 

Aga nii palju ka teile teadmiseks siis, et uuest nädalast hakkan tihemini Tallinnas käima. Nimelt lähen ma uuest nädalast praktikale ja siis lähen Tallinnasse tööd tegema. Mis seal toimub, kaua mul vaba aega saab olema ja palju muud saan teada alles siis, kui olen seal tööd teinud. Aga soovige ikka edu – egas’ muud moodi vist saagi. 🙂

 

Hea küll, tänaseks lõpetan (bingo loto ajas niigi kurjaks) ja eks kirjutan teile millalgi siis uuesti. 

 

Olge tublid ja nautige päikest! 🙂

About mertoznik

Kui tahate miskit teada, siis küsige :)
Rubriigid: Määratlemata. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

